ماه خودمراقبتی: بیدارکردن توانایی بالقوه افراد برای مراقبت از خود اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در صندوق آینده‌ساز | سه میلیون تومان علی‌الحساب پرداخت شد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) سفر به مشهد گران‌تر از قبل شد! در نشست هم‌اندیشی با کارشناسان تغذیه در مشهد مطرح شد: ۵۰ درصد بیماری‌ها با رژیم غذایی مرتبط هستند بیش از یک میلیون نفر زیر پوشش برنامه خطرسنجی بیماری‌های قلبی‌وعروقی قرار گرفتند اژه‌ای: در انتخابات، نقد جای خودش را به تخریب داده است کودک مرگ مغزی در مشهد به ۵ بیمار زندگی دوباره بخشید (۱۳ تیر ۱۴۰۳) علائم و چگونگی درمان «تب دنگی» | مبتلایان از مصرف پروفن و ژلوفن خودداری کنند زمان پیش‌فروش بلیت قطار‌های مسافربری ویژه تابستان اعلام شد پیش‌بینی رگبار باران و رعد و برق در برخی مناطق شمالی کشور (۱۳ تیر ۱۴۰۳) پرستاران از دولت آتی چه مطالبه‌هایی دارند؟ اعلام نتایج امتحانات نهایی دانش‌آموزان، ۱۶ تیرماه | امکان اعتراض تا ۲۰ تیر سومین همایش بزرگ "خانواده باشکوه" در مشهد برگزار شد | مشارکت ۵۲۵ مادر در پویش "نذر یک فرزند" طی سه سال مجازات قتل در تصادف رانندگی+ جزییات چند نکته مهم درباره بار زائران در فرودگاه‌های جده و مدینه نجات ۸ شهروند مشهدی از میان دود آتش‌سوزی (۱۲ تیر ۱۴۰۳) کشف ۴۰۰ کیلوگرم مواد روانگردان شیشه اعترافات تکان دهنده درباره قتل پدر ثروتمند
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

۱۰ بالگرد و ۴۰۰۰ خودروی امدادی آماده خدمت‌رسانی به زائران حسینی

  • کد خبر: ۱۲۴۹۳۳
  • ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۸
۱۰ بالگرد و ۴۰۰۰ خودروی امدادی آماده خدمت‌رسانی به زائران حسینی
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به استقرار ۱۰ قرارگاه مرزی در استان‌های منتهی به عتبات عالیات اظهار کرد: حدود ۴۰۰۰ دستگاه خودروی امدادی و ۱۰ فروند بالگرد امدادی در این مناطق مستقر هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به استقرار ۱۰ قرارگاه مرزی در استان‌های منتهی به عتبات عالیات اظهار کرد: حدود ۴۰۰۰ دستگاه خودروی امدادی و ۱۰ فروند بالگرد امدادی در این مناطق مستقر هستند.

مهدی، ولی پور با اشاره به وضعیت خدمت رسانی به زائران اربعین در مرز‌ها اظهارکرد: طبق برنامه ریزی‌ها قرار بود خدمات ما از ۱۵ شهریورماه آغاز شود، اما با توجه به استقبال زائران از ابتدای شهریور ماه و به مرور پایگاه‌ها و پست‌هایی که باید در داخل کشورمان و عراق مستقر می‌شد را ایجاد کردیم.

وی از استقرار ۱۲۰۵ مرکز عملیاتی، پایگاه و پست موقت در مبادی ورودی و خروجی و مسیر‌های منتهی به مرز‌های خروجی کشور و داخل کشور عراق شامل مسیر‌های نجف، کربلا، کاظمین و سامرا خبرداد و گفت: پست‌های ما با حضور ۴۶۰۰ نفر از امدادگران و نجات گران و تجهیزات و امکاناتی که باید در حوادث احتمالی به کار گرفته شوند درحال ارائه خدمات هستند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به استقرار ۱۰ قرارگاه مرزی در استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، گیلان، اردبیل و آذربایجان غربی و نیز مرز‌های مهران و خسروی و شلمچه و چذابه عنوان کرد: حدود ۴۰۰۰ دستگاه خودروی امدادی و ۱۰ فروند بالگرد امدادی در این مناطق مستقر هستند.

ولی پور گفت: ما همه ظرفیت‌های موجود را برای پوشش حوادث احتمالی در این ایام تا ۵ مهر ماه به کار گرفتیم و در کشور عراق نیز همکاران ما در مرکز پزشکی حج و عتبات و جمعیت هلال احمر و نجات گران سازمان امداد و نجات در ۵۰ پست موقت و مراکز درمانی مستقر هستند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اظهارکرد: با توجه به گرمای هوا و گرد و غبار در منطقه و جمعیت زیاد زائران قطعاً با حوادث احتمالی مانند گرمازدگی زائران و مشکلات تنفسی و حوادث ناشی از جمعیت زیاد مواجه هستیم لذا از زائران درخواست می‌کنیم که به نکات بهداشتی توجه داشته باشند، ماسک بزنند و در صورت نیاز به مراکز ما مراجعه کنند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->